FreeSpace Portal Fórum: Mrakodrapy - FreeSpace Portal Fórum

Skočiť na obsah

Strana 1 z 1
  • Nemôžete založiť novú tému
  • Nemôžete odpovedať na túto tému

Mrakodrapy Kam to až potiahnu? Ohodnotiť tému: -----

#1 Užívateľ nie je na Fóre   Axel Wers 

• Profession: Meurtrier
  • Zobraz blog
  • Zobraz albumy
  • Skupina: Chief Manager
  • Registrácia: 3. marec 06

Príspevok bol napísaný: 1. júl 2006 - 09:09:32

V hre FreeSpace 2 v intru sa hovorí: "Spomínam na príbehy o slávnom národe, o mestách s vežami, ktoré sa dotýkali slnka, o modrej planéte s nekonečnými oceánmi, ..." atď. Pekná fráza, niečo pravdy na tom je. Uvedomil som si to najmä vtedy keď som uvidel fotografie (zatiaľ väčšinou len modelov) mrakodrapov, ktoré sa plánujú postaviť. Ich výška je priam zarážajúca, majú dosahovať okolo 1000 metrov (skoro 1/9 Mount Everestu). Som zvedavý do akých výšok sa mrakodrapy budú ťahať, určite tam bude nejaký limit.
Budovy sú to pekné, ale nebude nebezpečné v nich pracovať resp. bývať? Obhliadnúc od katastrofy s WTC je dôležité si uvedomiť že takéto vysoké budovy nielen vyžadujú 100% statiku, ale musia sa vysporiadať aj s obrovskou vlastnou hmotnosťou. Závisí od technológií ktoré sa použijú počas stavby, ale aj tak... myslím že donekonečna sa ťahať nemôžu z viaverých technických dôvodov. Čo si o tom myslíte vy?

Trump Hotel v Dubaji, ktorý by mal byť dokončený v r. 2009
Obrázok

Burj Dubai by mal mať po dokončení v r. 2008 výšku 800 metrov
Obrázok

Takýto mrakodrap plánujú postaviť v Buenos Aires. Dokončený by mal byť v r. 2010 a mal by mať výšku 1000 metrov.
Obrázok

Obrázok
0

Strana 1 z 1
  • Nemôžete založiť novú tému
  • Nemôžete odpovedať na túto tému

Ostatné odpovede k téme

#2 Užívateľ nie je na Fóre   game 

• phantom fsp
  • Zobraz blog
  • Zobraz albumy
  • Skupina: Management

Príspevok bol napísaný: 1. júl 2006 - 09:35:19

pre Dubaj a "ropné" orientálne krajiny je to otázka prestíže, oni majú radi nádheru v každej forme a hlavne množstve...