National Hockey League - PREVIEW Season 2009/2010 (PART 2)
MONTREAL CANADIENS
Prišli: Michael Busto (NYR), Scott Gomez (NYR), Tom Pyatt (NYR), Mathieu Darche (BUF), Jaroslav Spacek (BUF), Mike Cammalleri (CGY), Brian Gionta (NJD), Hal Gill (PIT), Paul Mara (NYR), Travis Moen (SJS), Curtis Sanford (VAN)
Odišli: Chris Higgins (NYR), Ryan McDonagh (NYR), Pavel Valentenko (NYR), Mike Komisarek (TOR), Alexei Kovalev (OTT), Saku Koivu (ANA), Tom Kostopoulos (CAR), Duncan Milroy (MIN), Alex Tanguay (TBL), Mathieu Schneider (VAN)
NASHVILLE PREDATORS
Prišli: Ben Guite (COL), Peter Olvecky (MIN), Marcel Goc (SJS)
Odišli: Ville Koistinen (FLA), Greg Zanon (MIN), Vernon Fiddler (PHX), Drew MacIntyre (ATL), Scott Nichol (SJS), Jed Ortmeyer (SJS)
NEW JERSEY DEVILS
Prišli: Ben Walter (NYI), Tim Sestito (EDM), Yann Danis (NYI), Cory Murphy (TBL), Rob Davison (VAN)
Odišli: Tony Romano (NYI), John Madden (CHI), Scott Clemmensen (FLA), Brian Gionta (MTL), Michael Rupp (PIT), Jon DiSalvatore (MIN), Barry Tallackson (STL)
NEW YORK ISLANDERS
Prišli: Tony Romano (NJD), Dwayne Roloson (EDM), Jeremy Reich (BOS), Scott Munroe (PHI), Brett Westgarth (SJS), Mark Flood (CAR), Greg Mauldin (OTT), Matt Moulson (LAK), Greg Moore (NYR), Martin Biron (PHI)
Odišli: Ben Walter (NJD), Peter Mannino (ATL), Chris Lee (PIT), Brett Skinner (COL), Jamie Fraser (MIN), Yann Danis (NJD), Joe Callahan (SJS), Joey MacDonald (TOR)
NEW YORK RANGERS
Prišli: Brian Boyle (LAK), Chad Johnson (PIT), Chris Higgins (MTL), Ryan McDonagh (MTL), Pavel Valentenko (MTL), Marian Gaborik (MIN), Donald Brashear (WSH), Tyler Arnason (NYR), Corey Locke (MIN), Ales Kotalik (EDM), Enver Lisin (PHX), Nigel Williams (COL), Vaclav Prospal (TBL)
Odišli: Michael Busto (MTL), Scott Gomez (MTL), Tom Pyatt (MTL), Fredrik Sjostrom (CGY), Colton Orr (TOR), Nik Antropov (ATL), Greg Moore (NYI), Doug Janik (DET), Paul Mara (MTL), Lauri Korpikoski (PHX), Brian Fahey (COL), Derek Morris (BOS)
OTTAWA SENATORS
Prišli: Martin St.Pierre (BOS), Mike Brodeur (CHI), Alexei Kovalev (MTL), Geoff Kindrade (TBL), Jason Bailey (ANA), Jonathan Cheechoo (SJS), Milan Michalek (SJS)
Odišli: Greg Mauldin (NYI), Drew Fata (BOS), Alex Auld (DAL), Danny Bois (CHI), Brendan Bell (STL), Shawn Weller (ANA), Mike Comrie (EDM), Dany Heatley (SJS)
PHILADELPHIA FLYERS
Prišli: Ryan Dingle (ANA), Chris Pronger (ANA), Ian Laperriere (COL), Brian Boucher (SJS), Joey Mormina (PIT), Krystofer Kolanos (MIN), Jason Ward (TBL), Lukas Kaspar (SJS), Ole-Kristian Tollefsen (CBJ)
Odišli: Joffrey Lupul (ANA), Luca Sbisa (ANA), Mike Knuble (WSH), Scott Munroe (NYI), Nate Guenin (PIT), Antero Niittymaki (TBL), Boyd Kane (WSH), Andrew Alberts (CAR), Martin Biron (NYI), Josh Gratton (ATL)
PHOENIX COYOTES
Prišli: Stefan Meyer (FLA), Jim Vandermeer (CGY), Shaun Heshka (VAN), Sami Lepisto (WSH), Vernon Fiddler (NSH), Jason LaBarbera (VAN), Adrian Aucoin (CGY), Lauri Korpikoski (NYR), Radim Vrbata (TBL), Taylor Pyatt (VAN)
Odišli: Steven Reinprecht (FLA), Brandon Prust (CGY), Garth Murray (CGY), Steven Goertzen (CAR), Brian McGrattan (CGY), Enver Lisin (NYR), Nigel Dawes (CGY), Todd Fedoruk (TBL), David Hale (TBL), Ryan Lannon (MIN), Wyatt Smith (PIT)
PITTSBURGH PENGUINS
Prišli: Michael Rupp (NJD), Nate Guenin (PHI), Chris Conner (DAL), Chris Lee (NYI), Jay McKee (STL), Wyatt Smith (PHX), Wade Brookbank (TBL), Brent Johnson (WSH)
Odišli: Chad Johnson (NYR), Mathieu Garon (CBJ), Hal Gill (MTL), Rob Scuderi (LAK), Chris Minard (EDM), Jeff Taffe (FLA), Joey Mormina (PHI)
SAN JOSE SHARKS
Prišli: Joe Callahan (NYI), Scott Nichol (NSH), Dwight Helminen (CAR), Danny Groulx (CHI), Jed Ortmeyer (NSH), Daniel Rahimi (VAN), Patrick White (VAN), Dany Heatley (OTT)
Odišli: Brian Boucher (PHI), Riley Armstrong (CGY), Brett Westgarth (NYI), Travis Moen (MTL), Lukas Kaspar (PHI), Mike Grier (BUF), Marcel Goc (NSH), Christian Ehrhoff (VAN), Brad Lukowich (VAN), Jonathan Cheechoo (OTT), Milan Michalek (OTT)
ST.LOUIS BLUES
Prišli: Ty Conklin (DET), Adam Cracknell (CGY), Barry Tallackson (NJD), Justin Fletcher (TBL), Bryce Lampman (DAL), Brendan Bell (OTT), Derek Armstrong (LAK)
Odišli: Jeff Woywitka (DAL), Jay McKee (PIT), Trent Whitfield (BOS)
TAMPA BAY LIGHTNING
Prišli: Matt Walker (CHI), Mattias Ohlund (VAN), Stephane Veilleux (MIN), Kurtis Foster (MIN), Antero Niittymaki (PHI), Todd Fedoruk (PHX), David Hale (PHX), Drew Miller (ANA), Alex Tanguay (MTL)
Odišli: David Koci (COL), Jay Rosehill (TOR), Richard Petiot (CHI), Geoff Kindrade (OTT), Noah Welch (ATL), Brandon Segal (LAK), Cory Murphy (NJD), Jason Ward (PHI), Justin Fletcher (STL), Radim Vrbata (PHX), Wade Brookbank (PIT), Evgeny Artyukhin (ANA), Vaclav Prospal (NYR)
TORONTO MAPLE LEAFS
Prišli: Garnet Exelby (ATL), Colin Stuart (ATL), Mike Komisarek (MTL), Colton Orr (NYR), Jay Rosehill (TBL), Tim Brent (CHI), Francois Beauchemin (ANA), Wayne Primeau (CGY), Joey MacDonald (NYI)
Odišli: Pavel Kubina (ATL), Tim Stapleton (ATL), Kris Newbury (DET), Jeremy Williams (DET), Jaime Sifers (MIN), Jay Harrison (CAR), Anton Stralman (CGY), Colin Stuart (CGY), Justin Pogge (ANA)
VANCOUVER CANUCKS
Prišli: Aaron Rome (CBJ), Lawrence Nycholat (COL), Mikael Samuelsson (DET), Tanner Glass (FLA), Andrew Raycroft (COL), Michael Funk (BUF), Mathieu Schneider (MTL), Christian Ehrhoff (SJS), Brad Lukowich (SJS)
Odišli: Shaun Heshka (PHX), Jason LaBarbera (PHX), Mattias Ohlund (TBL), Jason Krog (ATL), Jason Jaffray (CGY), Mark Cullen (CHI), Zack Fitzgerald (CAR), Curtis Sanford (MTL), Rob Davison (NJD), Jeff Cowan (BUF), Daniel Rahimi (SJS), Patrick White (SJS), Taylor Pyatt (PHX)
WASHINGTON CAPITALS
Prišli: Mike Knuble (PHI), Brendan Morrison (DAL), Boyd Kane (PHI)
Odišli: Sami Lepisto (PHX), Donald Brashear (NYR), Staffan Kronwall (CGY), Graham Mink (FLA), Dean Arsene (EDM), Keith Seabrook (CGY), Brent Johnson (PIT)